Informatiecentrum (IC)
Alle contacten met inwoners via alle kanalen worden gebundeld in het Informatiecentrum. Het zenuwcentrum van onze organisatie dat precies weet wat er speelt. Het maakt niet uit via welk kanaal een inwoner contact opneemt. Hij/zij krijgt altijd hetzelfde, juiste antwoord. Het IC heeft naast een operationele ook een tactische en adviserende rol.
Vacatures
![Specialist digitale communicatie](/_default_upload_bucket/243/image-thumb__243__newsImage/Marianne%20van%20Herik%20foto%20frame.jpg)
Specialist digitale communicatie
Met een passie voor content & social advertising
Molenlanden wil op een innovatieve manier met inwoners communiceren. Jij maakt pakkende content voor onze online kanalen en zorgt dat ‘inhoud’ de juiste vorm krijgt. Daarvoor gebruik je graag foto’s, video’s, infographics, illustraties en/of videoscribe. Beelden zeggen vaak meer dan woorden.
Lees meer over de vacature: Specialist digitale communicatie
Onze kernwaarden
Wendbaar
We zijn wendbaar en sluiten aan op de behoefte van de ander.
Verbindend
We verbinden ons met collega’s, inwoners, ondernemers, partners in de gemeente en de regio.
Vernieuwend
We vernieuwen door samen te verlangen, verkennen, experimenteren en vorm te geven.
Actief leren
We leren door te experimenteren met vertrouwen in onze eigen kracht en samen met anderen.
Verantwoordelijk
We voelen ons individueel en als team verantwoordelijk voor de kwaliteit van ons werk.