Burgerzaken

Iedereen kent ons van de paspoorten en rijbewijzen. Maar we doen veel meer. Het actueel houden van de Basisregistratie Personen (BRP), zodat de (overheids)instanties kunnen uitgaan van betrouwbare persoonsgegevens bijvoorbeeld. Het opmaken van akten Burgerlijke Stand, voorbereiden van huwelijksvoltrekkingen, adviseren in aanvragen Nederlanderschap, afgifte van uittreksels en afschriften organiseren Verkiezingen en verwerken van uiteenlopende verzoek en aangiften vormen onze kerntaken. We staan dichtbij onze inwoners die we met plezier ontmoeten aan de balie. Maar we zijn ook bereikbaar via mail, telefoon en de website.

Vacatures

Medewerker Burgerzaken frontoffice

Medewerker Burgerzaken frontoffice (21 uur per week)
Die goed luistert en de juiste vragen stelt

Vanuit De Spil in Bleskensgraaf regelen we zaken voor onze inwoners. Mensen komen bij jou aan de balie (front office) voor de aanvraag van een nieuw rijbewijs, een reisdocument of aangiften BRP/Burgerlijke Stand.

Jij luistert goed en stelt de juiste vragen, zodat je helder krijgt wat iemand echt nodig heeft. Als het mogelijk is, geef je direct informatie. Anders verwijs je door.

Lees meer over de vacature: Medewerker Burgerzaken frontoffice

Onze kernwaarden

icoon weendbaar

Wendbaar

We zijn wendbaar en sluiten aan op de behoefte van de ander.

verbinden icoon

Verbindend

We verbinden ons met collega’s, inwoners, ondernemers, partners in de gemeente en de regio.

idee icoon

Vernieuwend

We vernieuwen door samen te verlangen, verkennen, experimenteren en vorm te geven.

leren icoon

Actief leren

We leren door te experimenteren met vertrouwen in onze eigen kracht en samen met anderen.

Kwaliteit icoon

Verantwoordelijk

We voelen ons individueel en als team verantwoordelijk voor de kwaliteit van ons werk.